OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Provozovatel poskytuje ubytovací službu zákazníkovi, který si rezervuje ubytování v ubytovacím zařízení provozovatele, pomocí rezervačního systému.
- Provozovatelem ubytovacích služeb je společnost Hluboká Baseball & Softball Club, s.r.o., IČ: 280 63 627, zodpovědná osoba: Bc. David Šťastný, email: stastny@good-agency.cz, telefonní číslo: +420 723 584 866.
- Zákazníkem je osoba, která rezervuje ubytování v ubytovacím zařízení provozovatele.
- Popis ubytovacích jednotek ubytovacího zařízení je uveden v rezervačním systému.
- Cena za ubytovací služby je vypočtena rezervačním systémem podle typu ubytování, počtu rezervovaných ubytovacích jednotek, počtu hostů, délky a termínu rezervace, a také podle typu a počtu doplňkových služeb.
- Rezervační systém vypočítává výši úhrady za ubytovací služby, kterou zákazník hradí bankovním převodem, nebo online platební bránou.
- Zákazník hradí předem zálohy za ubytování, ve výši 50% celého pobytu, bankovním převodem či online platební bránou na základě platebních instrukcí zaslaných na e-mail zákazníka a ve výši stanovené provozovatelem pro daný typ a termín ubytování.
- Rezervace je po připsání zálohy na účet provozovatele zákazníkovi potvrzena a je pro zákazníka i provozovatele závazná.
- Pokud není záloha za ubytování připsána na účet provozovatele do 10 dnů od odeslání platebních instrukcí, je provozovatel oprávněn uvolnit rezervovaný termín pro jiné zákazníky.
- Storno podmínky jsou uvedeny v samostatném dokumentu.
- Ceny ubytování v mimosezoně (leden-březen, listopad-prosinec) jsou odlišné od cen v sezoně hlavní (duben-říjen). Důvodem jsou zejména vyšší náklady na vytápění celého objektu. Cena ubytování je pak 550 Kč/osoba.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi objednavatelem a poskytovatelem Služby.
VYBAVENÍ OBJEKTU
Počet lůžek včetně přistýlek je stanoven jako maximální počet osob včetně dětí, které mohou být v objektu ubytovány. Větší počet osob musí být vždy dopředu dohodnut s pronajímatelem, stejně tak jako příp. vstup domacího zvířete (pes, kočka, atd.) do objektu a jeho ubytování není bez výhradního svolení pronajímatelem povolen. Objekt disponuje základním vybavením: pitnou vodou, WC, elektřinou, sprchovými kouty, ložním prádlem. Detailní vybavení celého objektu je uvedeno na webové stránce objektu. Nástup je vždy mezi 14:00 a 18:00. Žádáme hosty, kteří nemohou tento čas dodržet, aby telefonicky kontaktovali pronajímatele a domluvili se na plánovaném čase příjezdu. Ukončení nejpozději do 10:00 hodin. Pronajímatel, nebo příp. zástupce, očekává hosty přímo na objektu. Povlečení na lůžka je k dispozici a zahrnuto v ceně. V rámci udržení čistého objektu žádáme hosty, aby si na svůj pobyt vzali s sebou přezůvky. Způsobí-li hosté pronajímateli škodu, jsou povinni ji pronajímateli bezprodleně ohlásit a dohodnout s ním její úhradu. V ubytovacím zařízení je přísný zákaz kouření.
ODPOVĚDNOST - REKLAMACE - ZRUŠENÍ POBYTU ZPROSTŘEDKOVATELEM
V případě, že rekreační objekt není způsobilý pro ubytování z nepředvídatelných důvodů, pronajímatel může nabídnout objednateli náhradní objekt stejné kvality. Pokud se nepodaří náhradní objekt zajistit, vrátí pronajímatel objednateli celou platbu, která byla v souvislosti s objednávkou hosty uhrazena. Objednatel nemá právo na žádnou další náhradu. Pronajímatel neodpovídá za případné zastavení či omezení provozu veřejných koupališť, restaurací, prodejen, diskoték, kin, divadel a dalších zařízení a provozoven služeb, které nebylo možné předem předvídat, včetně kvality vody v rybnících, řekách a jezerech, které umožňují v letní sezóně koupání v přírodě, ani za nadměrný výskyt komárů a jiného létajícího a lezoucího hmyzu! Jakákoliv reklamace musí být podána písemně formou protokolu. Veškeréstížnosti hostů musí být řešeny v průběhu pobytu, nejpozději v den odjezdu. Stížnosti, které se nepodařilo vyřešit v místě pobytu, budou písemně sepsány mezi hostem a majitelem rekreačního objektu. Pronajímatel neodpovídá za žádnou škodu na zdraví a majetku, která by zákazníkovi při pobytu na objektu vznikla. Zákazník odesláním objednávky zprostředkovateli potvrzuje, že jsou mu známy všechny podmínky pro pobyt na vybraném objektu, že s nimi souhlasí a v plném rozsahu je přijímá. Jako reklamaci nelze považovat stížnost na neuklizený objekt - stížnost tohoto typu musí být řešena při přebírání pokoje.
UBYTOVACÍ POPLATEK
Ubytovací poplatek je stanoven městem Hluboká nad Vltavou na 50 Kč/1 osobu/1 noc, a je určen pro osoby od 18ti let, které tráví svůj pobyt v našem Hostelu Hluboká. Ubytovací poplatek je součástí rezervačního systému (v případě rezervace hostelu) a nebo je splatný buď v hotovosti, či kartou na pokladně v restauraci během pobytu, nebo při příjezdu (v případě rezervace stanové plochy či plochy pro karavany). Ubytovací poplatek je odváděn městu Hluboká nad Vltavou a není tak určen pro samotné ubytovací zařízení.
STORNO PODMÍNKY
Na objednatele, který odstoupí písemnou formou a e-mailem od zprostředkovaného pobytu po vystavení a odeslání „Potvrzení o přijetí zálohy na úhradu pobytu“, se vztahují následující stornovací podmínky:
STORNO Ubytování
Zrušení pobytu 0-9 dní před nástupem: nebude vráceno nic
Zrušení pobytu 10-31 dní před nástupem: bude vrácen poplatek 50% z celkové ceny pobytu
Zrušení pobytu 32 dní a více před nástupem: bude vrácen poplatek 80% z celkové ceny pobytu
STORNO Strava
Změna stravy 0-7 dní před nástupem: nebude vráceno nic
Změna stravy 8-30 dní před nástupem: bude upravena aktuální cena dle ceníku areálu
Jestliže objednatel za sebe zajistí náhradu, je objednávka vyřizována klasickým způsobem a na požádání je vydáno potvrzení o změně jména a příjmení hosta, kterým se náhradník prokáže u pronajímatele.